14 september 2011

Det händer grejer!

Ja det känns som att det börjar att lossna en del, först var vi på marknaden och den gick ju sådär, men det blev lite reklam iaf! Jag tror det är bra att folk får känna och se på kläderna, är svårt att avgöra på en bild hur det är sytt...så det ska jag ta fasta på tänkte jag! Man får visa upp sej lite mer helt enkelt!

Har i dagarna gått med och startat en butik på Epla där jag lägger ut det som finns att köpa. Verkar vara en bra och rejäl butik med trevliga kontaktpersoner som snabbt svarar på frågor o sånt som kan dyka upp. Ska bli kul och se om man får något sålt där oxå! Gå gärna in och ta en titt!

Tänkte lägga upp en del som var med på marknaden bl annat och sånt som jag sytt efter det!

Gjorde förstås några applikationbyxor och dom kommer här:

Ett par gosiga byxor i ljuvt rosa velour med applikation och muddar i en härlig lila färg, katten är så himla söt tycker jag själv, dessa är i st 74 och finns på Epla

En ödlebyxa i svart velour med gråa muddar storlek 86! Finns två par av dessa! Dom ligger oxå ute på Epla


Sen ville en kompis ha ett gäng med vimplar, hon lämnade tyg och jag gjorde 24 stycken....gjorde dom med en liten kanal så att hon kunde välja upphängningsanordning själv! Har ännu inte fått se hur det blev men det ska bli spännande, hoppas hon är nöjd iaf!


en igelkottsmössa i storlek 4-6 år, fler på gång utklippta....men jag fastnade i ett annat projekt emellan...som jag var tvungen att testa...resultatet ser ni här :


Första paret vantar, kommer definitivt bli fler, hur gulliga som helst! Sen är frågan om man ska ha kvar tummen eller inte för jag är tveksam om det fungerar så bra o knöla in tummen i det där, haha...ska klura på det...annars är dom fodrade med vit velour och varma och gosiga...perfekt sätt att använda alla småbitar som blir över efter byxorna!

Ja, det var allt för idag, mer är på gång, ångan är uppe och beställningar ramlar in allteftersom, mycket roligt! Jag önskar er en bra onsdag, här blåser det så det viner i knutarna, tur jag inte har långt till jobbet!
Kram på er! / Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar