1 februari 2011

Utrensning!


Idag har jag rensat ur mina tyger, underbart skönt faktiskt att få lite ordning!
Därmed har jag gjort plats för nya vackra, fina tyger ;)
Sen kom mamma med en kasse hon hade plockat ihop efter min kära mormor som förstås oxå var pysslerska av stora mått!
Sååå kul att få dyka ner i såna smått & gott-lådor med spetsar (en del handvirkade!!!), blixtlås, knappar mm..

Ska på symässa i Jönköping i april tänkte jag, har faktiskt aldrig varit på nån innan, så det ska bli spännande, hoppas bara på att få in lite betalningsmedel så man kan shoppa nytt!
Tar med mamma & syster, min gubbe ville inte följa med underligt nog ;)

Dessutom har jag lånat en kamera, så jag ska ta bilder på nya grejer imorron....hon glömde USB-kabeln mamsen...haha..det man inte har i benen får man ha i huvet! Eller va det tvärtom??

Ha en bra kväll alla pysslare/Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar