15 februari 2011

Lycka!



JA lycka är ordet när man lyckas med sånt man inte klarat förut! I det här fallet gäller det muddar i en helfodrad jacka! Har inte alls förstått hur jag skulle göra förut, men  så...helt plötsligt slog det mej o det blev såå bra!
Härliga känslor...haha..denna jacka ska fållas som synes men jag ville ändå visa den för jag är så nöjd! Tyget är köpt i min lokala syaffär o är rosa med vita prickar o fodret är limegrönt...tog vitt tunt bomullstyg i luvan för jag lyckades inte med fodret, det är så slinkigt..men det blev bra!

Får se om jag redan har en spekulant på denna fast jag vet att hon vill ha andra färger...men jag ska visa den iaf :)

Om det inte syns på bilderna så är det resår i ryggen så den ska va lite mera tjejig!

Nu är det läggdags för mej, trots energin o ideerna som sprudlar!

Gonatt alla / Agnetha

2 kommentarer:

  1. Gööör fin jacka skulle vilja ha en likadan med ;).. Men en mössa vill jag ha.. Du får helt fria händer att skapa en mössa du tycker passa mig.. /krutte

    SvaraRadera
  2. Tack, vill du ha en rosa med prickar Kruth? Hihi...klart du ska få en mössa :)

    SvaraRadera