17 januari 2011

Vill så mycket!!

Har väl kommit till ett stadie där jag tänker väldigt mycket och igår var jag hos en kvinna som gav mej lite mera att fundera på!
Jag går hela tiden runt o tänker att jag gärna skulle vilja använda mitt kunnande och min hjärna till att skapa saker...det är mycket frustrerande att inte göra detta fullt ut endast pga tidsbrist! Jag vill skapa saker!!

Jobbar heltid och har ett uttröttande jobb så det finns inte mycket ork kvar när helgen o fritiden kommer, har ju även 4 barn av vilka två stycken är relativt små ännu!

Önskar att jag skulle ha orken och modet till att starta nåt eget, men har inget av det just nu :( Jag har heller ingen kunskap om detta med papper då jag tycker det är mycket tråkiga saker men dock nödvändiga!

Vill därför fråga er som har orken och tiden: Hur har ni gjort? Törs man i dessa tider? Kan man inte liksom göra det vid sidan av?
För mej går det inget vidare bra på Tradera eller nån annan stans och det gör att jag sviktar och tror att mina grejer inte är nånting och ha? Jag vet väl oxå att jag är lite dålig på att marknadsföra mej, skulle kanske behöva nån partner som vet vad han/hon gör och har det där extra för att genomföra det?

Jag har så mycket som vill ut, men ingen plats liksom...om nån förstår vad jag menar....hihi

Om någon har några tips eller vill dela med sej om hur ni har gjort är det mycket välkommet!

En lite tanke så här på måndag morgon när det snart är dags och gå till jobbet, kram på er! Agnetha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar