22 januari 2011

En makeover!

Nytt namn, ny design...är nöjd än så länge! Förutom att headern blir lite suddig, ska fixa det så snart jag kan!
Känns lite bättre om jag har ett specifikt namn på mina alster, blir lite tråkigt med mitt namn ;)

Hoppas ni gillar det nya oxå, så jag inte har rört till det alltför mycket!

Har massor på G nu, känns jättekul och jag hoppas jag ska hitta tiden till att producera lite mer framöver!
Snart är det ju vååår!! Känns såå härligt och det spirar nya alster i huvudet, såpass att jag fått lite svårt att sova, så uppspelt blir jag...haha

Har fått en del tips av Krokkofin, snäll som hon e....tack Tesslan! Du har gett mej ny energi och peppning!

Bla annat ska jag försöka med lite homeparty framöver...en intressant och framför allt trevlig tillställning!
Blir till våren, ska sy upp en laddning och hoppas att ni är intresserade, hör av er i så fall!
Jag har ju tyvärr inget körkort (skäms lite) då, så jag måste ju börja i hemtrakterna!

Men någonstans måste man ju börja, ha en bra dag alla pysslare :)

Kram Agnetha

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att veta att jag varit med och bidragit till min mentala makeover...och makeovern av namnet. Vad det glädjer mig att lilla JAG kan få dig att må bättre. Hoppas att du hinner med precis allt som du drömmer om att hinna med. Ha en bra helg. Och du: Jag har lagt till dig i min lista över bloggar jag följer. Så nu kommer jag hit och gästar dig så fort du gör nya inlägg :-)

    SvaraRadera
  2. Tycker det e jättekul att ha någon likasinnad och bolla med, kul att du vill följa mej här...har varit lite dålig i höst på att lägga in saker och uppdatera, men nu blir det ändring på det tack vare ditt fina svar!

    Ha en bra helg du oxå ;)

    SvaraRadera