2 september 2010

Ibland kan det vara bra o va sjuk ;)

Idag har jag fått vara hemma för magen håller inte riktigt, så jäkla surt men det finns inte så mycket annat jag kan göra än o vila.....det resulterade i ett par små baggyjeans med dekorsömmar i storlek 62...lite pilligt med fickor och så, men det är så roligt med utmaningar och lite svårare saker ibland :)


Kul med jeans oxå, ska göra en passande tröja till dessa imorron är det tänkt!

Jag äger bara en helt vanlig Huskvarna maskin så det blir lite pilligare o inte riktigt lika fint med stickningar o kantningar som för er andra, men en overlock  ligger på min önskelista iaf :)
Har även klippt ut till små vantar...får se om jag hinner ikväll...svårt o sluta när man väl har börjat...det värsta är väl o städa efteråt...haha..innan mannen kommer hem från jobbet kanske?

Ha en bra kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar